SLANJE I DOSTAVA ROBE

  • Slanje robe ide na trošak kupca, osim ako nije drugačije dogovoreno i naplaćuje po cenovniku kurirske službe Daily express.
  • Naše dostavno vozilo ide jednom nedeljno na relaciji NS-BG tako da je moguća i direktna isporuka fco kupac, ukoliko je to predmet dogovora.
  • Ultra Light doo proverava svu robu pre slanja te ukoliko dođe do vidnog oštećenja u transportu kupac je dužan odmah da prijavi kuriru i načini zapisnik o šteti. Nakon sačinjavanja zapisnika o šteti kupcu šaljemo zamensku robu bez ponovne naknade za slanje.
  • Ukoliko kupac iz nekog razloga želi da vrati poručeni proizvod, a razlog nije tehnički nedostatak, isti može da vrati samo ukoliko je upakovan u origanalno pakovanje i to o svom trošku.
  • Ukoliko proizvod nismo imali na lageru nego smo ga namenski poručili na zahtev kupca, kupac nema prava povrata istog a da razlog nije tehnički nedostatak.

OŠTEĆENA POŠILJKA - ŠTA URADITI ?

  • Nakon što platite pošiljku, dužni ste da pošiljku otvorite pred kurirom radi utvđivanja stanja robe tj. eventualnih lomova pogotovo ukoliko su vidljiva spoljna oštećenja.
  • U slučaju da imate bilo kakve pritužbe na stanje robe, zatražite od kurira da se napravi zapisnik o zatečenom stanju. Jedino na osnovu tog zapisnika možemo zahtevati naknadu za pričinjenu štetu.
  • Ukoliko se ne uradi prijem robe po preporuci, naknadne reklamacije na isporuku neće biti uvažene.
  • Utvrdili ste da je paket u redu, a kasnije primetili da proizvod ima greške ili oštećenje, pozovite nas 021/553-713 mobilni 069/510-69-27 ili nam pišite na prodavnica@ultralight.rs
  • Primedbe na isporučenu robu možete nam prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja pošiljke.

Proizvodi za upoređivanje